Valentijn 1080x1080

Creatie zonder liefde maakt werk zonder ziel.

Wat hebben Picasso, Tarantino, Jan Wolkers, Newton en John Lennon met elkaar gemeen? Net als veel kunstenaars hadden ze een muze die continue verliefdheid bij hen aanwakkerde. Verliefdheid laat je jezelf verliezen, je boven jezelf uitstijgen. En zo ontstaan de beste creaties. Ook bij ons.

Wat voelen wij ons dankbaar dat wij door ons werk, de geweldige opdrachten en uitdagingen voor en met jullie, die vorm van verliefdheid blijven voelen. Stiekem houden wij van jullie. En op deze dag van de liefde durven we dat best te bekennen.

mockups-design.com

Game Changer – Het magazine van Van den Bosch

De wereld van bulklogistiek verandert snel en onze klant Van den Bosch, voorloper in supply chain, verandert mee. We maakten voor hen een online magazine genaamd Game Changer. Deze publicatie staat vol nieuwe inzichten, bedrijfs nieuwtjes en uitdagingen en oplossingen in de bulkindustrie. Benieuwd naar het online magazine eruit ziet? https://lnkd.in/d7UQvJY

Kepser

’Making metal matter’ van belofte naar werkelijkheid.

In een opvallende campagne voor Kepser wordt duidelijk dat metaalbewerking niet enkel draait om techniek, maar om het (eind)resultaat in heel uiteenlopende branches. Waar zouden we zijn zonder Kepser? Meer op kepser.nl

Het Hooghuis Magazine 2

Digitale magazines tbv de digitale open dagen

Hoe geef je kleur aan je info-avonden als je nieuwe leerlingen en hun ouders even niet op school mag ontvangen? Samen met de scholen van Het Hooghuis gingen we op zoek naar andere creatieve oplossingen om groep 8’ers op weg te helpen bij hun schoolkeuze. Bekijk de kleurrijke online magazines op magazine.hethooghuis.nl.

Vers van de pers

Met de start van het nieuwe schooljaar werd het Hooghuis Magazine weer verspreid om leerlingen van basisscholen meer te vertellen over het reilen en zeilen op de verschillende Hooghuis-scholen. Het thema dit jaar? Groeien en bloeien in het voortgezet onderwijs op een school die bij je past.

2 Supply Changer

Merkintroductie Van den Bosch

Aan enthousiasme onder de medewerkers van de logistieke dienstverlener tijdens de kick-off presentatie zeker geen gebrek. Lets supply change

Introductie 2

Internationale lancering in corona-tijd

Hoe organiseer je in corona-tijd een internationale lancering binnen tien vestigingen in Europa, Afrika en het Midden-Oosten? Waar we de introductie van de nieuwe positionering normaal gezien samen met Van den Bosch live zouden doen, vroeg de huidige tijd om een creatieve oplossing met eenzelfde persoonlijke impact. Van den Bosch CEO Rico Daandels en We’re someone creatief directeur Stephan van de Kimmenade presenteerden hun verhaal voor een illustratief landschap waarin de nieuwe positionering letterlijk tot leven komt. Een succesvolle lancering op video; wellicht voor herhaling vatbaar.

SOMEWHERE NEW! We zijn een deur opgeschoven…

en wat voor een deur. Robuuste stalen puien omlijsten – en niet onbelangrijk in deze tijd, scheiden – onze nieuwe kantoorruimten.

Dichterbij Abri

Bijzondere hoofdrolspelers

Naast Jeffrey en Theo, spelen nu Lucas en Thomas de hoofdrol om langs de grote snelwegen in de regio nieuwe collega’s voor Dichterbij gehandicaptenzorg te werven.

Joriszorg2

Branding JorisZorg

Een mooie zoektocht naar onderscheid, authenticiteit en communicatieve slagkracht resulteerde in merkverhaal, pay-off, arbeidsmarktcampagne en een scala aan grafische elementen die vooral… kloppen!

Teamspirit

We are teamspirit

Samen de handen uit de mouwen. Samen de schouders eronder. En samen successen vieren.

Dichterbij Verschil Maken

Dichterbij Arbeidsmarkcampagne

Leuk! De arbeidsmarktcampagne van Dichterbij is ‘Campagne van de week’ op online platform voor werving en selectie Werf&. Zie ook: Dichterbij Lisanne.mp4

Reallife Vergaderen3

Reallife vergaderen met afstand

Een goed begin is het halve werk. Om écht met elkaar van gedachten te wisselen, is het belangrijk soms toch live met klanten aan tafel te gaan… op afstand natuurlijk. Gelukkig biedt de Iglo op onze werkvloer alle ruimte.

JANICE Presentatie

Modeontwerper JANICE is verzamelaar van ideeën.

Statements. Inspiratie. Experimenten. En frictie. De mooie samenwerking met Janice en Andy kunnen bekronen met een positionering die de eigenzinnige persoonlijkheid van het modemerk krachtig uitdraagt. Do you dare to show who you really are?

Modemerk JANICE ontwerpt en produceert fashion statements voor vrouwen die van het leven houden. Om deze statements kracht bij te zetten vroeg JANICE ons om een scherpe, inspirerende positionering van het merk. Het eigenzinnige enthousiasme van Janice en Andy tijdens de eerste brainstorm en presentatie voorspelt een samenwerking 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵.

Mondkapjes Op School

Mondkapjes op school?

Op de middelbare scholen van Het Hooghuis is de boodschap duidelijk: ben niet de bom! Geen betutteling, maar bewustwording in een oproep aan leerlingen om verantwoordelijkheid te nemen.

Samen Voor Elkaar

Leerlingen van scholengroep Het Hooghuis werken thuis aan hun opdrachten.

Ouders werken met hun kinderen. En leraren laten onderwijs op afstand werken. Hoewel het allemaal vanuit de eigen huizen gebeurt, voelt het voor de scholengroep alsof zij dichterbij en meer verbonden zijn dan ooit. En daar mogen zijn samen zeker trots op zijn. Samen voor elkaar